piątek, 18 marca 2016

Pudełko na różności

Będąc w pewnym sklepie wpadło mi w oczy piękne pudełko z licznymi przegródkami - dawno szukałam takiego, żeby uporządkować swoje szminki i błyszczyki, których nigdy nie mogłam znaleźć jak były potrzebne. Mimo wszystko chęć oszczędności pokonała chęć jego posiadania 
i postanowiłam zrobić takie samo ale w domu. Ktoś powie, po co, skoro kosztowało bardzo mało 
a ilość czasu włożona w pracę pewnie była bardziej kosztowna - ale tylko ten kto zrobił coś samemu 
i był z tego dumny wie, co to znaczy :) 



Bazą pod pudełko był karton po szklankach - to był strzał w 10 bo od razu było podzielone na 6 części. Można przegródki zrobić samemu ale to o wiele ułatwia sprawę. Ja bardzo chciałam mieć płytką przegródkę na szminki (na zdjęciu po prawej na dole) żeby było je dokładnie widać - dlatego też pod spodem powstała szufladka na drobne akcesoria. Wszystkie przegródki zrobiłam z resztek kartonu a sklejałam je taśmą klejącą - najlepiej się sprawdziła w tej sytuacji. Samo pudełko okleiłam ozdobnym papierem samoprzylepnym w róże. 


Okazało się, że pudełko jest tak duże, że znalazło się w nim miejsce nie tylko na szminki ale i na wszystkie pędzle i nawet większe kosmetyki. 


Jak Wam się podoba? :)


6 komentarzy:

  1. jest cudowne zamówiłam cos podobnego na allegro :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam sobie organizer w biedronce ;p I jest świetne.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełeczko !
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Może wspólne obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaką ma sliczna szufladkę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe, fajnie, że udało Ci się zaoszczędzić :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń