czwartek, 17 listopada 2016

Lampa LEd Sun 9c do hybryd

Dziś chciałam się Wam pochwalić moim nowym cudeńkiem, które nie dawno dotarło do mnie z Aliexpress. Jest to lampa utwardzająca do hybryd Sun 9c Led, z pięknym różowym środkiem. Co o niej sądzicie? Zapraszam do mojej recenzji. 




Do tej pory używałam lampy typu mostek, mała i poręczna ale kto jej używał ten wie, jak bardzo wydłuża czas pracy a czasem niedokładnie utwardza lakier bo jest zbyt mała, dlatego skusiłam się na lampę która w całości oświetli moją rękę.

Jest to lampa ledowa Sun9c 24W z kwadratowymi żarówkami ułożonych w dwóch półokrągłych rzędach. Plastikowa i bardzo lekka, nie zajmuje dużo miejsca. Spód jest różowy ale wiem, że na innych aukcjach można znaleźć inne a góra lampy jest biała, błyszcząca. Przyszła w kartonowym pudełku z instrukcją, niestety było strasznie pogniecione i potargane ale nie została uszkodzona. Zasilana zwykłym kablem o długości ok 1m, podłączanym tylko do gniazdka - jest także wersja z kablem usb, jest to Sun 9s ale jest kilka dolarów droższa. 





Jeśli chodzi o działanie to ma dwie opcje - 30 i 60 sekund utwardzania - każdą opcję włącza się głównym przyciskiem na środku a wtedy zapala się lampka; jedno naciśnięcie to 30 s a dwa to 60 s. Po upływie czasu światło lampy gaśnie, ale można też wykorzystać czujnik który można dostrzec w środku lampy na wysokości żarówek; tylko wtedy trzeba liczyć czas (wersja 9s ma czujnik i wyświetlacz który odlicza czas). 

Jeśli chodzi o samo utwardzanie paznokci to wg mnie rewelacja! Utwardza całą rękę za jednym razem, nawet boki i kciuk, tylko ja zawsze staram się go położyć bardzo płasko. Lakier utwardzam 30s a bazę i top 60s ale czytałam na grupach, że dziewczyny utwardzają lakier nawet 10s bo lampa jest dość mocna. Jedyną rzecz jaką bym w niej zmieniła to zabudowała dno, ale mam zamiar kupić sobie folię lustrzaną i podłożyć pod spód. 

Cena: 15,34 $ z kuponem (teraz 16,34)
Link: https://pl.aliexpress.com/item/24W-UV-LED-Lamp-Nail-Dryer-Ultraviolet-Lamp-for-Nails-Arched-Shaped-White-Nail-Lamp-for/32660790400.html?spm=2114.13010608.0.0.D9WkW9


Jak Wam się podoba? Jakich Wy lam używacie? :)

5 komentarzy:

  1. Nie znam się na lampach akurat :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja nie wykorzystuję takich lamp ale jestem zdania, że samo oświetlenie LED jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Również jak zobaczyłem realizację oświetlenia LED w https://sklep.neonica.pl/pl/n/28 to jestem zdania, że jest to bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać sama technologia oświetleni LED ma bardzo szerokie zastosowanie i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto jest z niego skorzystać. Czytałam także niedawno na stronie http://projektowaniewnetrz.eu/tasma-led-na-schody-jaka-wybrac/ iż samo zastosowanie taśm LED na schody jest bardzo fajnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń